Welkom bij de Stichting Dutch Marines sinds 2012.

Korpswaarden: VERBONDENHEID, KRACHT en TOEWIJDING

FAQ – Veel gestelde vragen
Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Waarom moet ik me registeren?
Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, dan kun je eenmalig een persoonlijk account aanmaken. Klik op de home pagina ‘mijn account’, dan op ‘registreer’, vul alle velden in en je ontvangt van ons een e-mail als bevestiging voor je aanmelding.

Vanaf dat moment kun je heel gemakkelijk met jouw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op onze SDM webshop. Het voordeel van een persoonlijk account is dat je online de status van je bestelling en je bestelgeschiedenis kunt bekijken.

Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Wil je één van onze producten bestellen? Dan is de volgende stap heel simpel. Plaats het item of de items van je keuze in je winkelmandje en klik als je klaar bent met shoppen op ‘afrekenen’. Je wordt dan stap voor stap door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat je de juiste adresgegevens invoert, omdat jouw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of de gegevens kloppen, anders komt je pakket niet aan. Heb je een afwijkend bezorg- of factuuradres? Dat is geen probleem, dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.

Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij SDM Webshop kun je verschillende betaalmogelijkheden kiezen:
- iDEAL (Nederland)
- Vooruitbetaling

Zodra je betaling is afgerond word je teruggeleid naar de webshop van SDM Webshop. Bij betalingen via iDEAL kunnen we direct zien of de betaling succesvol is verlopen en zullen we je bestelling gelijk verwerken.

iDEAL
Met iDEAL kun je veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen, gewoon met je eigen bankpas op de vertrouwde website van jouw bank. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registeren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Makkelijk, veilig en snel.

Is online betalen via SDM Webshop veilig?
Bij SDM Webshop kun je met een gerust hart online afrekenen. We werken met de beveiligde betaalomgeving en verbinding (SSL) van ING.

Bezorgen
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL (voorheen TNT Post) verzorgt de levering van onze pakketjes. Voor de verwerking van je bestelling hebben wij normaliter vijf werkdagen nodig, soms wil het door onvoorziene omstandigheden eens wat langer duren. Je kunt het pakketje zelf in ontvangst nemen, de bezorger vraagt je te tekenen voor ontvangst. Pakketjes worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd.

Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Via je eigen account bij SDM Shop kun je de status van je bestelling bekijken. Wanneer je inlogt, vind je onder ‘Recente orders’ de status van je bestelling(en).

Wat zijn de bezorgtijden?
PostNL bezorgt op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 21.30 uur. Op zaterdag bezorgen ze tussen 8.30 en 17.00 uur.

Niet thuis?
Ben je niet thuis wanneer PostNL je pakket komt afleveren, dan laat de postbode een kennisgeving achter met daarop een ‘Niet Thuis’ code. Door in te loggen op www.postnl.nl/ontvangen en daar de code in te voeren kun je zelf aangeven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben. De precieze instructies staan op de kennisgeving en op de website van PostNL.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat nu?
Nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst, doen wij vanzelfsprekend ons uiterste best om er voor te zorgen dat je alles snel en in goede orde ontvangt. Via je persoonlijke account op SDM Webshop kun je ten alle tijden zien wat de status van je bestelling is. Kun je je bestelling niet terugvinden? Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan. Je kunt in dat geval contact opnemen met onze klantenservice (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) en wij proberen het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Wat zijn de bezorgkosten?
Bij SDM Webshop variëren de bezorgkosten per bestelde product en land waar het heen wordt gestuurd. Wat de kosten zijn kun je zien als je via je winkelwagen naar afrekenen gaat.

Ophalen
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Je kunt je online bestelling bij SDM Webshop incidenteel ophalen. Vraag naar de mogelijkheden!

Kan ik mijn aankoop ruilen of terugsturen?
Je kunt de items die je via SDM Webshop hebt besteld binnen 14 dagen ruilen of terugsturen. Zodra we je pakket hebben ontvangen betalen we je het aankoopbedrag binnen 30 dagen terug, mits de artikelen nog in de originele verpakking zitten, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Ik wil mijn bestelling terugsturen?
Heb je je bedacht, dan kun je je bestelling terugsturen. Hiervoor dien je ons een bericht te sturen via het contactformulier op de website, vermeld hierbij duidelijk je klantnummer, ordernummer en artikelnummer.

Stuur het retourpakket aan:
SDM Webshop
p/a Stellingmolen 16
3642 ZB Mijdrecht

Let er wel op dat je het pakket voldoende frankeert wanneer je het terugstuurt. Binnen 30 dagen na ontvangst storten wij het bedrag terug op je bankrekening, exclusief de verzendkosten.

Kan ik mijn product(en) ruilen?
Wil je een ander product? Dan meldt je dat via het contactformulier op onze website, vul je contactgegevens in, plaats in het ‘Ordernummer’ veld je ordernummer in en plaats in het ‘Retouren’ veld de artikelnaam en het -nummer. Wij verzenden nieuwe producten pas na ontvangst van het oude (ongebruikte en onbeschadigde) product. De verzendkosten worden voor de tweede levering weer opnieuw in rekening gebracht.

Track & Trace
Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden en volgen?
Van PostNL ontvang je bij je bestelling een Track&Trace code, waarmee je je bestelling op de voet kunt volgen. Door met je code in te loggen via de volgende link, kun je precies zien wanneer je je pakketje kan verwachten: www.postnl.nl/ontvangen

Wachtwoord vergeten
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ben je je wachtwoord van je account vergeten? Geen paniek, je kunt je wachtwoord hier opnieuw aanvragen. Je ontvangt hierna een mailtje met je inloggegevens.